Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 21 November 2011

cerita...ceriti...ceritu....(tatau nak letak tajuk apa)..muehehehe

Semalam pegi kenduri kat Taiping. Kul 1.00 petang baru betolak dari Kuala Kangsar a.k.a umah mak metua. Lambat sebab kami laki bini sibuk layan movie cite CONAN. Eh best pulak citer tu. Tapi ada part 18sx. Selamberrr badak pompuan tu tak pakei baju. Tapi mmg dah bajet kalo cite omputih memang ade part 18sx tu pon. Dah le pak mertua aku pun join skali tgk cite tu, tengah baekkk punya layan tetiba keluar part pompuan x bebaju dok menari-nari plak. Bayangkan le hishhh. Aku la kelam kabut cari remote, cuit2 die suh cepat2 forwardkan cite tu. Malu weh.

very the sexy body u see......

Kami nyer port, landing depan tibi, ayah landing atas kusi kat belakang. Aku tengok belakang ayah baekkkknyer dengkur. Huh!Sib baek die tak tengok. Laki aku cakap, ayah tak nampaknye, die x perasan pun pompuan tu tak pakei baju. Hampeh!.. Len kali kalo nak tengok cite omputih kene tengok memalam sebab dorang dah tido. Kalo tak mampusss!! Tambah2 plak kalo ada budak lagi jahanam, bior je la mak pak je jahanam jangan anak pun ikut jahanam sama.

Ok, aku dah melalut cite bab tengok tibi, bebalik kita pada part pegi makan kenduri plak. Aku tak dapat kad kenuri tu, tapi memang le dijemput. Giler nak g kenuri orang x jemput. Haromm tau makan. So aku contact member suh bagi alamat sebab nak set kat GPS. Die pun bagi la alamat, aku tulis lam note book kecik. Pas tu bangangnya tinggal note book kat opis plak. Yang aku ingat nama taman tu pun tak complete. Men agak2 je. No jalan ke, no umah ke, haram tak ingat. Dah le no phone member tu pun lupa nak mintak. Die ada bagi petua nak pegi umah die tu. Aku ingat la sikit-sikit. Redah je lah.

Tapi nasib baik laki tau jalan Taiping, buleh le hantam2 je. Kalo tak jumpa jugak, sudahnya pegi kepsi ke mekdi ke, kita kenuri kat situ ye bang. Ok dah set nama taman lam  GPS ni, kami pun follow ikut GPS la. Kan ke aku ingat nama taman tu separuh je, nasib la ingat petua yang die bagi tu. Kami decide tak yah guna GPS lah sebab GPS tu bawak kemana-mana karang. Dia bagi petua lepas traffic light masuk kiri, pas tu nampak masjid, umah die depan masjid. Memang kami dah masuk jalan yang betui laa. Ikut je laaa. Pas tu nampak masjid. Sah, betui la, tengok signboard tu pun betui nama member aku tuh. Dah, sampai kt taman tu, tapi kami nak kompom lagi betui ke tak umah member tu, kami pusing sekali lagi, tengok banner, double kompom. Parking, hangkut hadiah, salam2 pe semua ngan mak pengantin tu. Tapi aku tak kasi sampul duit sebab dah kasi hadiah, tak pe kan?? Ke memang kena kasi sampul duit jugak?? Slamber je aku salam tangan kosong. Kedekut eh aku? Ah janji ikhlas ye dak?

Kami amik makanan, cari port, makan dengan lahapnya sebab perut lapo gila babeng. Sepatah haram kami laki bini tak cakap ni sebab konsentret makan, lapo sangat. Siankan. Pas tu laki aku bisik, die nak tambah, tapi jauh la pulak dari tempat cedok nasik tuu. Hahaha, makan tengah lapo memang sedap, yang tak sedap jadi sedap, kalo yang sedap apatah lagi la kan. Aku cakap kat die, x yah la tambah malu. Kang orang cakap. Hishhh kuatnya laki bini ni makan. Cover sikit. Kang kita nak balik tu kita singgah makan kat mana2 je. Laki aku jeling. Tengok, selera naga, ada hati nak makan lagi walopon dah melantak kat umah kenduri. Aku tak sempat pun nak jumpa pengantin pun sebab die sibuk, ye lahh raja sehari, takpe kasi can la kat die plak.

Dah lepas makan tu lepak kejap tgk dorang sanding tu pun dari jauh sebab nak masuk lam umah, panas! Laki aku bagi singnal, nak cabut la tu ape lagi. Kami pun menyusup keluar dengan pantasnya. Ok, tipu. Dah nek keta, aku cakap kat laki aku.

Aku : Kite kluar ikut depan tu lah tak yah pusing balik, tadi Mun nampak ada jalan keluar.   (confiden giler akunyer cadangan)..

Dia : Ye ke ada jalan depan tu...abg x nampak pun..

Aku : Betuii...Mun nampak ada jalan, tu nampak dak keta tu pun ikut situ.. (double konfiden di situ ok)..

Die pun ikut la akunye arahan.....

Aku : Haaaa.... depan sikit tu ada jalan..

Dia : Mana ada pun...macam jalan mati jaa abang tengok..

Aku : Betui jalan tuuuu....cer pegi depan sikit.. (tripple konfiden)

Dia : Ceh!!! Jalan mati la!! Abang dah agak dah jalan mati, mula2 jalan tadi pun dah agak jalan mati. Udah kene pusing balik. Mun nih!! Adaaa, ada jalan kat sana konon, Mun nampak jalan kluaq tadii (die ejek aku, cisss)


Aku : ^___________^ (macam ni le aku senyum kot, senyum orang konfiden)...hehehe saja nak bagi jalan jauh sikit...

Dia : Taikkkk.....tak pasei2 kene pusing balik, kalo ikut tadi ni pun dah sampei umah...(tipuuuuuuu.....)

Sooooooo, vushhhhh, pusing balik. Hehehe. Kami pegi jenjalan kat Taiping Sentral, sebelah tu Tesco. Aku dah nak muntah g Tesco, kat Ipoh pun asik-asik g Tesco. Tengah jalan-jalan, aku cakap kat die yang aku lapo. Nampakkk. Baru berapa minit je kluar dari umah kenuri. Nasi pun belum turun ke perut gamaknya. Tapiiiiii dasar selera naga nak buat camne. Hahahaha nampak mekdi, apalagi blasah BIG MAC uuuuuuuu...tapi kongsi ok!!


Tiap kali ke Taiping....sinila port aku...hehehe

Makan burger lam keta, kongsi, memula aku makan, die makan, pas tu aku makan lagi, die pulak makan. Sampai last bite, die cakap sal yang lembu kene proses sekor-sekor tu. Kat you tube ade. Shilake...Aku buat-buat x dengor je die cakap..dah tau dah akai die, sebab die yang makan yang left over, tu sebab die cakap macam tuuu. Nak bagi aku geli le tu. Tapi memang geli pun. At last he ate my burger..damn!!...


Tu je lah cite, panjang gile aku merapu. Korang pun layan sapa suruh...muahahahaha!


p/s : paham tak cerita ni...x paham???lantakkkkkk....larikkkkkkkkkk
p/s : sok 3rd annivesary aku...wehuuuuuu...nak celebrate kat mana????






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...