Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 21 November 2011

Ntahape Punya Entry.....

Memacam teringin dari dulu sampai sekarang, dari anak dara sampai mak dara, eh. Anak pun tak de, mak dara kebendenya. Kalo masa jaman dulu teringin pegi belajar obersi, tapi harommm. Sebabnya, orang suruh belajo ko pegi nganga dalam kelas, apeeee pun tak boleh. Jangankan obersi, ober the parit pun belum tentu.

Kalo dedulu le kan, bila time bulan posa je, beli paper mesti tengok bahagian yang salam perantauan tu, eh ye ke salam perantauan? Ermm bantai je lah. Haa..part tu first yang aku tengok. Wajib baca pastu berangan, nanti-nanti aku belajar obersi buleh le antar gambo masuk paper macam dorang, eiiiii besnya..mesti orang kampung bangga ngan aku. Pastu mak abah aku pun bangga anak die masuk paper...hahaha...berangan ok..berangan.. Tapi sampai kesudah obersi kemana apa kemana. Belajor tak pandai sape suruh. Itu dulu-dulu la masa zaman belajo tu. Tapi bersyukur laa apa yang ada sekarang kan. Sekarang pun dah habih belajo, dah keje, dah kawin, dah ada macam2, eh ye ke? Tapi satu je yang belum ada ANAK... T___T..

ohhh....sungguhlah comel ini budak....

Bab anak ni yang buat aku sedih *nangis sedu-sedan*...Jangan la dok buat drama swasta kat sini MUN oiiii... Tak mo la cerita sal anak...kang I emo ok..sapa nak pujuk??? Husband jauh...tsk..tsk..tsk..*nangis lagi*....

Ni je lah post kali ni...Tu pun editednyer post. Dah bejaman peram baru hari ni publish...jangan marah aaaa...Eh!!!perasan tak entry ni ntah pape kan? Lantak lahhh.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...