Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 20 May 2011

LaNgSir....BuKan LaNgsUiR.....!!!!

Petama-tama aku nk tanya, umah kome ade langsir (org kedah panggil curtain..) ke x??(Aper punyer soalan daaa...) Da tentu-tentu ade kan. Kalo x de rope mane umah x der langsir ye dak? Habih le nampak sume aktiviti2 kat lam umah kan sampai kalo nak tutup pintu bilik air pun nampak kat org. Dah sah2 jadi wayang pree....hishhh malu le. Kalo tanyer org pompuan sure tau bab2 langsir ni nak wane ape le, pattern ape le, nak brape lapih le, nak yang jarang ke, nak yang tebei ke, yang corak bunge2 ke, yang corak belang2 ke, yang corak bulat2 ke....haiii da compem die tau. Tu sebabnye pompuan ni di anugerahkan bakat semulajadi lam sopink-menyopink ni hahaha. Espeseli mak2 lg le expert. Kalo tanya aku mmg fail le jawabnye. Aku mmg bli jer even skang nih aku der amik upah jait langsir. Umah sendiri maleh nak jait sbb x masuk duit kuar duit lg ader la, kalo jait org punyer sure duit masyukkk...(haha...da mmg dasar kedek). Korang tau ke aper pentingnyer curtain ni???Lu pikir la sendiri...maleh aku nk hurai  kang bejela-bejela aku merapu plak. Aku bkn reti sgt nk merapu melalut nih. Aku der upload ckit gambo2 langsir yg kalo korg nk buat. Tp hanto kat tukang langsir la jangan hanto kt tukang kasut plak...



HAAAA!!!!!ini langsuir....bukan langsir!!!!!seram plak aku nengoknyer.....



haa...mesti langsir umah korg cantik mcm ni kan????



Ade lagi gambo kt bwh ni. Ni pun ble tahan le. Ade ke kt umh korang cam ni. Tapi ni simple la pulekk!!!

simple sangat pulekkkk!!!!tapi kellassss wat....






X pe aku cr lg yang canggih....korang tunggu yek..

Deiii...appedaa....ni pelamin la...tu pun x tau ka???



Ok2 next.......

 Errrrrr......


K la, bebenonyer aku nk citer curtain kt opis aku ni??Kat opis skorg ade curtain ke??Opis aku ade curtain mmg home made punyer.X jual kt market ke, super market, kat night market ataupun black market. Maleh le aku nk citer panjg2 ko tengok je curtain home made aku. Kalo upah aku jait pun x kan jadi cam ni punyer...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaaaa!!!!!!!!!!


haa!!!!!!canggih kan....aku da ckp da....x de lam pasaran punyer.....




credit to google.com

p/s : so jgn membazir bli kain bejela2 nk buat curtain. Pakei mana yg ade jer selagi x koyak curtain tu melainkan kalo korg yg koyakkn sebab nk ganti baru....Membazir itu amalan SYAITOONNIRRAJIM....











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...