Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 1 December 2011

Aku tak tau apa masalah die ni....

Aku tak paham betuilahh....
Kenapa masih ada manusia yang tak puas hati ngan laki aku hah!
Dari sebelum kawin sampai sekatang ni pun dah 3 tahun dah still lagi talk the same thing
Laki aku ade buat salah kat 'ko' eh?
Die pinjam duit 'ko' tak bayar-bayar ke?
Tapi aku rasa laki aku tak penah pinjam duit kat sesapa pun kecuali PTPTN tu...
(belum habis bayar pun)

So apa masalahnyer tak habis-habis ngate laki aku kat belakang???
Depan aku kemain puji laki aku...cakap good la...ape la..kepala hotakKK!
Tak habis-habis nak compare laki aku ngan orang lain...
Aku sedar laki aku bukan PERFECTO macam laki orang lain....
Tapi macam 'ko' tu perfect sangat...puiiiiiiiii
Laki aku tak makan gaji tapi die makan nasik laa....
Walaupun
Tak de gaji besar riban-riban...
Tak selalu bawak aku pegi cuti sana sini...
Tak de kereta besar...aku ada SAVVY je pun...tak pe..
Aku tak kisah laaa...aku bahagia kot...
Penting sangat ke ada kereta besar?

Dok kata keje sendiri buleh hidup ke?
Boleh bagi aku makan minum ke?
Boleh survive ke?
Nanti-nanti ada anak macam mana?
Rezeki Tuhan yang bagi bukan kat tangan 'ko'...
Oooo lupa 'ko' bukan paham ape tu rezeki sebab ko tu CHA YA NUN ALIP....THEHEHE

Ape keje sendiri pun salah ke?
Ingat tanam sayur tu lekeh sangat ke?
Banyak yang jadi jutawan..tuuu kat cameron highland tu...
Sume tokey kaya2...tanam sayur je pun..
Nak aku tunjuk resit jual sayur sehari dapat berapa??
Tak payah le kang cakap aku yang tulis sendiri resit tuu...
Bukan ko percaya pun kan...
'Ko' yang makan gaji ade ke sampai RM 500 sehari? Ade?

Ye lah laki aku keje tengah panas..
Main tanah, pegang taik baja taik ayam, pegang tong racun...
Bukan macam laki orang tu keje lam aircond,
Pegi keje pakai smart je,
Baju kemeja tuck in, tie, slack iron terpacak , kasut kulit...
Laki aku pakai baju basah ngan topi apek kebun sayur tu je...
Tak de punch card kejadah pun...

Nak tanya ni...
Mesti kene jadi kuli batak macam aku ni ke baru hebakkk....
Macam tu baru boleh bangga ke hah?
Baru boleh canang-canang ke orang yang laki 'ko' bagus, banyak duit...bla..bla..bla
FCUK !!!!
Aku tak menyesal laaa kawin ngan laki aku.....

Aku diam je bila 'ko' cakap bukan2 sal laki aku...
Compare laki aku ngan laki orang lain...
'Ko' puji lah melambung-lambung sampai kelangit orang tu ade aku kesah!
Malas aku nak berbalah dengan orang otak singkat macam tu...
Kalo aku cerita kat laki aku pun die gelakkan aje...
 Aku tau 'ko' takkan baca sebab aku bukan nak bagi 'ko' baca tapi kalo 'ko' baca pun lagi bagussss!!!!!
Tak pe..tak pe...kutuk la puas-puas...aku suka..
Laki aku kata kalo orang ngata kite..
kita cakap Alhamdulillah...

Anyway
Thanks for the 'praise' and i'm very appriciate that....
Keep on praising for us loser.....

tq google



p/s : sorry, entry ni berbaur kemarahan, sekadar luahan perasaan, hati sakit when people talking bad about someone i love...sad, of course.... :'(



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...