Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 24 June 2011

PEdiHHH!!!!!!

Asslamualaikum ^_^
Hari ni adalah hari yang sangat mengantukkan sampaikan dah tesengguk-sengguk kt meja ni. Lagipun mata ni pediiih je semenjak pat menjak nih. Tatau la apekehalnya. Nak kata bengkak x bengkak pun, nak kata ketumbit x de pun. Agaknya asik ngadap Atocad yang bekaler-kaler ni kot.  
Mata korang cantik cenggini ke hah??Cer g celik luas2 kat depan cermin ajaib tu wane ape, biru ka, itam ka, cekelat+kelabu ka, merah+hijau ke? Mata aku  x berapa nak cantik sangat la tapi bersyukur sebab boleh melihat semua yang belaku kat sekeliling aku. Mata aku wane itam beletat je. Aku bersyukur sebab Allah kurniakan mata untuk melihat yang baik2 *ye ke Munnn???mcm x caye je..   

Aku bersyukur sebab boleh melihat dengan terangnya walopon kadang2 kena kecikkan mata sambil kedip2 sebab tulisan kecik sangat pedeh siutt. Tapi x pe asalkan aku boleh memilih baju dan kasut dan juga handbag kesukaanku online mahupun pasaraya...haha..membezakan mana satu spender laki ngan aku punyer...Walopon besyukur dengan mata yang ada ni tapi teringin gak nak mata cantik macam Aishwarya Rai ke, Angelina Jolie ke, minah saleh mana2 yang bermata hijau atopon biru laut boleyy macam niii...haa..baru la syok kedip2 mata kalo nak mintak kurang bila baju kat Jalan TAR gitu.

Hoh! Bukaaan, bukan nak cerita cane nak bagi mata cantik ke hape ke. Aku takde tip pun tapi angan2 tu ada la nak jadikan mata cam deme-deme nun..nak mata besO, nak mata ijO hehehe tapi biar la wane mata ni natural cam putih x putih, kunin tak kunin da le..


Tapi yang sekarang ni...
sekaraaanNGG ...
rasa-rasa nak try buat cenggini laaa...

Kot-kot mau ilang pedih mata asik ngadap komputer jek..kan???Nak try laa..


chupp!! : tp rase2 macam lagi tambah sakit je wat cam tu kan??kang kalo die x mo dok  
               kat tempat asal die balik x ke haru dok tegantung cam tu...eiiii ngeri la pulakk!!

4 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

mata aku bengkak.





sekian,terima kasih.





aku stresssss!!

Rasmuna Mun said...

lorr....siannye sabo je yek..
mata aku da jadi mata panda da nih ngan eye bagnye...huh!!!

hamzah ian said...

terkejut tgk gmbr mata tu.. haha

Rasmuna Mun said...

hamzah ian:hehe...kalo ble buat camtu kan best...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...