Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 31 January 2012

Quick update #1

Assalamualaikum.....

Hari ni second day of work setelah cuti seminggu, fuhhhh....tapi aku tak de keje nak buat. Aku dok online dari kul 8.30 pagi sampai laa ni. Lagipun aku sorang je kat lam bilik ni. Manager aku pegi mana ntah, clerk pun tak masuk dari pagi. Tatau die mc ke cuti ke mana ke. Lantaklah.

Nak tau keje aku dari pagi apa? Kejap-kejap aku bukak fb pas tu selak-selak wall orang tengok pics lepastu blah. Pas tu blogwalking, baca-baca post lama dorang pas tu blah. Haha. Aku memang suka baca post lelama bloggers baru buleh kenal lebih dalam lagi. Bukan aku stalk tapi memang aku suka baca sebab aku tak pandai nak tulis macam dorang tulis. Santai je. Bukan macam aku punyer kan???

Aku ada banyak cerita nak cerita kat sini tapi tu la...BILA PENYAKIT MALAS NI DATANG....apa pun tak buleh buat. Haritu gatai nak buat blog kekonooooonnn. Orang update 10 kali sehari, aku?? Pat bulan sekali update. Tak pe..tak pe...nanti akan ku rajinkan diri update blog. InsyaAllah..Maaf ye sebab update sukati je...



sori ye....hiks...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...